Zbuduj karierę

Możliwości kariery zawodowej w QSL są tak różnorodne i indywidualne, jak szeroki jest zakres naszych usług. Dysponent, kierownik projektu, pracownik działu serwisu IT etc. – oferujemy odpowiednie stanowisko i właściwe warunki dla Państwa kariery zawodowej. Płaska struktura organizacji, prawdziwe możliwości rozwoju, także w skali międzynarodowej, a mimo to rodzinna atmosfera – to właśnie czyni nas takimi, jacy jesteśmy. Cokolwiek Państwa interesuje, zawsze uważnie się przysłuchujemy. Proszę odwiedzić nasz portal kariery zawodowej lub skontaktować się z nami bezpośrednio. W ten sposób jeszcze dzisiaj możecie Państwo rozkręcić swoją karierę i wzmocnić nasz zespół. Przejście do ofert pracy.

450 pracowników

Dejan: key account manager

Już rano Dejan tryska energią. Idąc do swojego biurka krótko dyskutuje z kolegami na temat ostatniego meczu Eintracht Frankfurt. Potem musi się skoncentrować na pracy: jego klient go potrzebuje. I to nie za biurkiem, tylko na miejscu. Dejan długo się nie zastanawia, bierze swoje rzeczy i rusza w drogę. Jako Key Account Manager jest główną osobą kontaktową dla trzech ważnych klientów QSL. „Dla naszych klientów jestem niejako twarzą QSL”, mówi. Jego doradcza rola jest zarówno operacyjna jak i strategiczna. Przy czym Dejan, zawsze gotowy do otwartej rozmowy, potrafi bardzo szybko nawiązać osobistą więź z klientami. Dzięki temu pomaga swoim klientom w optymalizacji procesów w firmie i niejednokrotnie udzielał już „pierwszej pomocy”, na przykład, kiedy klient zapomniał o zamówieniu na czas nowych towarów. „Zbiegają się wówczas wszystkie nitki: klient, zakupy, logistyka i tak dalej – ale wspólnie zawsze znajdziemy rozwiązanie…”, mówi. Do zadań Dejana należy też zdobycie nowych klientów, nigdy więc się nie nudzi. „Rutyny właściwie nie znam. Ani na co dzień, ani w ciągu tygodnia. Wyzwania są tak wyjątkowe, że zawsze pojawia się coś nowego”; śmieje się zadowolony. W QSL Dejan jest już od 2015 roku. Pracę rozpoczynał jako kupiec operacyjny, ale kiedy firma szukała KAM, długo się nie zastanawiał. „Chciałem się dokształcać – rozwijać się zawodowo – a kiedy się to powiodło, byłem oczywiście szczęśliwy. QSL zawsze oferuje szczególne możliwości“. W przyszłości Dejan chciałby odpowiadać za jeszcze więcej klientów, życzyłby sobie, by współpraca z kolegami układała się tak dobrze jak dotąd i żeby się dalej rozwijał zawodowo, ze swoimi klientami i z QSL.

Maik: dysponent

Maik jest usatysfakcjonowany dopiero, kiedy jego plan funkcjonuje. Jego polem działania jest ustalanie tras, wykazy ładunków, komunikacja z klientami i rozdysponowywanie zleceń między kierowcami. Jako dysponent jest decydującym ogniwem w łańcuchu dostaw. Sprawdza realizację zleceń i koordynuje z klientami terminy. Dba przy tym o zapewnienie terminowych dostaw i jest osobą kontaktową zarówno dla klientów, jak i kierowców. Kiedy przychodzi rano do biura i słodzi pierwszą kawę, od razu przegląda raporty z poprzedniego dnia. Kolejną czynnością jest nadzór nad dokumentami i planowanie tras na następny dzień. Dla Maika wszystko „musi się zgadzać”: „planowane trasy, ładunek, aż po kierowcę”. Zresztą kierowcy przychodzą do niego nie tylko ze względów organizacyjnych. „Zawsze, kiedy mają pytania, problemy, coś ich nęka, także prywatnie, mogą do mnie przyjść i wiedzą o tym. Jest to dla mnie ważne, bo kiedy ludzie czują się naprawdę dobrze, pracuje się lepiej”. Dowodem na to, jak sam Maik czuł się w firmie Meyer QSL, jest jego kariera: zaczynał w 2006 r. jako magazynier. Praca ta zaprowadziła go w latach 2013-2018 do Hamburga, gdzie wspiął się po szczeblach kariery do stanowiska dyspozytora. Z czego jest bardzo dumny: „Praca się w każdym razie opłaciła, względnie ciągle się opłaca”. Codziennie staje przed nowymi wyzwaniami i codziennie jego zaangażowanie jest doceniane. „Czasami klienci dzwonią tylko po to, żeby powiedzieć: «Człowieku, z wami to wszystko funkcjonuje bez zarzutu». To naprawdę napawa mnie niesamowitą dumą”.

11.000 artykułów i 51 mln euro w magazynach

Pokaż, co potrafisz – wykształcenie w QSL

Chodzi o Twoją przyszłość. I o to, jak zaczynasz karierę: najlepiej z solidnym wykształceniem zawodowym lub studiami w systemie dualnym. Jako innowacyjna, rodzinna firma o bogatej tradycji, z różnorodną ofertą kształcenia i doskonalenia zawodowego, pomożemy Ci budować i rozwijać przyszłość w interesującym i wielostronnym przedsiębiorstwie. W ramach naszej europejskiej sieci dajemy Ci też szansę poszerzenia edukacji na skalę międzynarodową. Możesz zdobywać u nas pierwsze doświadczenia w zglobalizowanym świecie i będziesz znakomicie przygotowany na przyszłość. Wsiadaj, dodaj gazu! Dalsza kariera u nas nie jest wykluczona!

Zgłoś się jeszcze dzisiaj – cieszymy się na Ciebie.

Dalsze informacje na temat możliwości nauki zawodu i studiów znajdziesz w naszej broszurze informacyjnej.

Nigdy nie stać w miejscu

Uczenie się jest podstawową potrzebą człowieka. W firmie Meyer Quick Service Logistics nie chcemy stać w miejscu, tylko każdego dnia iść trochę dalej. Dlatego oferujemy naszym pracownikom szerokie możliwości kształcenia i doskonalenia zawodowego, na przykład nabycie umiejętności korzystania z pakietu Microsoft Office, e-learning w zakresie języka programowania SQL czy kursy językowe. Oczywiście z pełnym pokryciem kosztów. Aby wszystkie podejmowane kroki były skuteczne, zawsze są przystosowane do indywidualnych potrzeb naszych pracowników.

Od człowieka do człowieka

Kontakt osobisty, wymiana doświadczeń są dla nas priorytetowe w codziennym współżyciu. Bez względu na to, czy chodzi o naszych klientów czy pracowników. Dotyczy to także potencjalnych nowych uczniów i kolegów. Dlatego regularnie odwiedzamy regionalne i krajowe targi edukacji i pracy, jak na przykład „Dzień logistyki” we Friedbergu czy „Kongres logistyczny” we Frankfurcie. Można tam spotkać nas osobiście i z pierwszej ręki poznać nasze różnorodne profile zawodowe. Zawsze jesteście mile widziani, czekamy na Was!

Kontakt

Chętnie doradzimy!

Prószę pisać na adres:
lub dzwonić:
+49 6175 4009-0